Swimwear blogtour : Sash swimsuit

05:00 Evi De Mey 9 Comments




Oefening baart kunst zeggen ze, en dat nam ik deze keer letterlijk :) Ik mocht een nieuw patroontje testen van Call Ajaire en wat voor eentje! Aan zelfgemaakte badpakjes dit jaar alvast geen gebrek.



Toegegeven, een leuke stof is al het halve werk. Ik vond bij Stof op zolder een leuk gestreept badpakstofje en assorti, contrasterende roze stof. De roze variant is iets dunner. En aangezien ik voor dit exemplaar all the way wou gaan, gebruikte ik deze als voering.



Het patroon van de Sash swimsuit heeft toch wel wat opties. Ik hou wel van dat fladderige dus maakte versie C met schouderbandje. De handleiding zit goed in elkaar en bevat handige tips. Ook moet ik zeggen dat ik deze keer minder worstelde met de elastiek ;-)




Volgende keer maak ik nog een maatje groter, mijn dame heeft nogal een langgerekt postuur :) Maar ik was dolenthousiast met het resultaat. Bij strepen besteed ik echt veel aandacht om ze te laten doorlopen. Een trekje dat ik niet kan uitschakelen helaas. Dus ik speld massaal, en als het toch fout gaat, maak ik het gewoon weer los tot het goed zit. Pietje precies!



Het zwembadje stond nog niet, maar de temperatuur ging omhoog. Toevallig had ik nog een voorraadje waterballonnen over van vorig jaar. Ideaal zeg ik u!




Ik plaag Mayke al eens graag. Zo probeerde ik ze te overtuigen om eens te bijten in een waterballon. Snood plan -ik weet het- maar het leverde geweldig fotomateriaal op :) Ze had het duidelijk niet verwacht, en haar wraak was zoet. U mag stellen dat ik ook verfrist ben geraakt.


Waren onze opties voor verfrissing daarmee uitgeput? Maarneen, U neme gewoon een sproeier, koppelt de tuinslang aan en hoppa! Ik laat gewoon de snoetjes voor zichzelf spreken. En het badpakje, dat flaneert lekker mee.



Patroon: Sash Swimsuit - Call Ajaire
Stof: Stof op zolder

For more swimsuit inspiration, head over to all the participants of the tour :) There are also DAILY PRIZES to win! Scroll down to discover what you can win, and how to enter!

Monday, June 26
Tuesday, June 27
Wednesday, June 28
Thursday, June 29
Friday, June 30
Lulu & Celeste - Little Heart Threads - Ronda B. Handmade - Bellevi - sewingbyti

Daily Prize:


Rad patterns 2 patterns of choice + Water Tower Textiles $50 (CAD) gift card

Grand Prize:
Two ways to enter: Enter the Grand Prize Rafflecopter, and/or post a swimwear item you’ve sewn on Instagram. Readers can enter more than once on Instagram but must use a different photo/different sewn swim item per entry. (Ie. multiple photos of the same outfit only count as one entry). Items allowed: swimsuits and swim coverups for the entire family (women, men, children). To enter on IG: Post your photo and use the hashtag #TheSwimsuitEditionTour and tag @luluandceleste and @debzaleski in your post. Items can only have been sewn since the beginning of June 2017. Closes July 2nd 11:59pm EDT.

Prize: Phat Quarters $25(USD) gift card + Boo Designs $100(AUD) gift card + Sewing by Ti -$20(USD) gift card + Made by Jack's Mum - swim pdf pattern bundle


a Rafflecopter giveaway
a Rafflecopter giveaway

You Might Also Like

9 opmerkingen:

  1. My daughter would love the flounce on that suit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo leuk! En die fotos zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the swimsuit with the flounce. Unfortunately I can't read the language but the photos are great.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great job! Love the swimsuit - such a fun style for a little girl!

    BeantwoordenVerwijderen