The Sling Bag by Madeit Patterns

23:31 Evi De Mey 3 Comments




Ik had het genoegen om het laatste patroon van Madeit Patterns te mogen testen, de Sling Bag. Een unieke schoudertas die je makkelijk kan meenemen. Het patroon bevat 3 versies: mini, midi en maxi. Optioneel zijn er nog verborgen ritsvakjes en een koordje voor sleutels of dergelijke. Ik testte de kleinere versie uit voor Mayke :) Ze neemt nogal graag vanalles mee (typisch vrouwelijk hoor ik sommigen denken) dus dat is ideaal.



Een 5-jarige heeft tegenwoordig nogal een uitgesproken mening. Dus ik nam haar mee naar Den Depot in Heist-op-den-Berg. Zo kon mevrouwtje zelf een stofje kiezen. Ze ging voor een soepel mintkeurig nepleer. Er zit een klein beetje rek in dus het was wel nodig om te verstevigen.



En het zou Mayke niet zijn moest er niet wat bling bling aan te pas komen natuurlijk. Dus de jongedame koos resoluut voor een gouden voering met glitterdraad. Het geheel past mooi samen in elk geval :)



Om de tas een extra speelse toets te geven knipte ik nog een extra voorpand met smalle strookjes. Een eyecatcher waar we toch al succes mee gehad hebben. En of het nu de wind is die de strookjes laat fladderen, of het de dame is die springt, opvallen doet het.



Omdat Mayke haar schouders niet zo breed waren, viel het geheel best vrij dominant uit. Om dat wat te counteren maakte ik een extra afneembaar strookje. Mijn kamsnap had nu net dé ideale kleur er voor :) Zo krijg je nog een extra effect.

Het geheel naaide vlot in elkaar en komt met een fotohandleiding. Altijd handig bij het maken van tassen.


Nieuwigheden moeten uiteraard grondig getest worden, dus de Sling Bag werd getrakteerd op een vakantie in Westende. Moeder zag dat het goed zat, zowel qua uitzicht als draagcomfort.


Maar er is meer! Tot 24 mei kan je met de code SLINGITON het patroon aankopen aan 25% korting in de webshop. Ik mag bovendien dit weekend een gratis patroontje weggeven via mijn Instagram account. Hoe je kan deelnemen lees je daar.

Meer inspiratie is ook nog hier te vinden.

Bedankt Olu dat ik mee mocht testen. Wij zijn fan!

Patroon / pattern : the Sling Bag by Madeit Patterns
Stof / fabrics: Den Depot

You Might Also Like

3 opmerkingen:

  1. I just love your version of the Sling Bag. The fringing, the colour the fabric, just brilliant.

    Thank you so much for testing, and so quick too.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig van kleur. Ideaaaaal voor hippe meiden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, een echt meisje zo met haar tas 🙂 Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen