Robin Ruffle Dress

05:00 Evi De Mey 10 Comments




To ruffle or not to ruffle, that is the question :)

Ik ben absoluut een ruffle-fan. Wat volume in een kledingstuk geeft het dat tikkeltje extra. Lieflijk of stoer, aan u de keuze. Ben je net zoals mij compleet into ruffles, dan ga je dit nieuwe patroon helemaal geweldig vinden!



Ik presenteer u vandaag immers graag het allernieuwste patroon van Bebekins Patterns, de Robin Ruffle Dress. Toen ik het ontwerp zag wou ik op slag dat ik zelf terug 5 jaar was en ik een jurk als deze zou kunnen dragen. Af en toe eens dromen mag, dus ik ging voor een even dromerige stof van Camelot. Toen ik ze online bij Atelier in't Leerke zag vond ik ze al heel mooi, maar geloof me vrij als je deze effectief in je handen hebt ben je helemaal verkocht.



Ik ging voor maatje 4 jaar en lengte 6 jaar. Naar mijn mening is de jurk zo perfect. Een maatje kleiner zou te riskant geweest zijn. Voor diegenen met een rits-fobie, doe al maar een vreugdedansje want hier komt geen rits aan te pas. Je kan gaan voor knopen of kamsnaps. Ik heb mijn voorraadpotje knopen uitgekapt maar niks gaf mij een "aha-gevoel". Niet dat ik altijd grote fan ben van kamsnaps maar hier kwamen ze mooi uit.




Het jurkje naaide zeer vlot in elkaar. Geen gedoe of tricky parts. En net zoals het weer in België snel kan veranderen, is het soms wel leuk om in recordtempo een jurkje vanonder je machine te laten rollen. In mijn dametje haar ogen verschenen instant hartjes toen ze deze zag. Dus dat is weer scoren :)




Een accessoire is steeds een leuke aanvulling. Ik naaide een assorti haarlintje en dat viel zeer zeker in de smaak. De zon liet de haarband nog wat extra "glitteren".



Soms moet je even niet nadenken, maar gewoon je gevoel volgen en springen. Dus klik snel door naar de Bebekins pattern shop. Dat er deze zomer overal veel ruffles mogen verschijnen :)

Bedankt Diorella dat ik mocht testen.

Patroon / pattern: Robin Ruffle dress - Bebekins Patterns
Stof: Happy thoughts arrows van Camelot - Atelier in't Leerke

You Might Also Like

10 opmerkingen:

  1. Prachtige versie! Laat de zon nu maar veel schijnen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi. En het is duidelijk dat je dochter het ook fantastisch vindt want ze glundert helemaal. Prachtig dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh zeer lief! Ik vind die kamsnaps hier wel super eigenlijk. Dat het maar snel terug zonnig wordt, zodat ze het jurkje vaak kan dragen (en jij er vaak van kan genieten om het te zien ;-)).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben nu niet de allergrootste rufflefan die er rondloopt, maar ik vind haar erg mooi in dat jurkje, dat stofje - haha, zelfs die haarband viel me op. Zo spijtig dat mijn exemplaar die dingen niet wil dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het jurkje staat haar, zij staat het jurkje, en dat geldt ook voor het stof en het patroon! Enfin, een prachtgeheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, hoe mooi!! Het staat haar weer prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen