Frederique part 2

22:28 Evi De Mey 8 Comments




Heeft u van die voorkeuren qua patronen? Zo eentje waarvan je denkt "hier gaan meerdere exemplaren van volgen"? Ongetwijfeld. Geven we toe aan die voorliefde? Ik alleszins wel :) "Never change a winning team" moet je maar denken. Ik heb dat gevoel onder andere bij de Frederique. Een patroon dat me echt wel ligt. En sterker nog, eentje dat mee evolueert met Mayke ;)



Dit is een jurk waar je geen schrik moet hebben dat als de jongedame te snel zou groeien, het misschien niet meer zou passen. Want door de lintjes kan je naar hartenlust aanspannen. En qua lengte voorzie ik standaard wel wat marge. Dus deze Frederique zal feilloos meegaan tot het najaar (en ik denk zelfs langer).



De stof kocht ik bij Cas & Nina en is eentje van Timeless Treasures. Het is een vrij uitgesproken print, dat is waar. Maar toen het patroon van de Frederique uit kwam zag ik hier wel een leuke match in. Bovendien speelt Mayke nogal graag in de tuin én houdt ze van bloemen. De cirkel is rond :)




Ze liet zich helemaal gaan en was haar enthousiaste - gekke - zelf. Mijn papa timmerde ooit een zitbankje in elkaar en daar zag ze het ideale attribuut in! Ik moet er niets meer aan toevoegen zeker? :)



We profiteerden van een zonnige dag. De schoenen werden al achterwege gelaten. En Frederique mocht mee rond huppelen en genieten van de zonneschijn. Ik weet het, ik ben bevooroordeeld, maar in mijn ogen is dat stralend in elke zin van het woord.



Als ik mag kiezen zou ik zeggen : meer van dat aub :)

Patroon / Pattern : Frederique dress - Compagnie M
Stof / fabric: Cas & Nina

*** Mocht je het patroon aankopen via de link in deze blogpost, dan krijg ik een kleine commissie. Het wordt niet duurder voor  jou, maar ik ben er zeer blij mee. En ja... ik spendeer dat ongetwijfeld aan nieuwe stofjes :) ***  If you buy a pattern through the link in this blogpost, I get a small commission. The price stays the same for you, but it makes me happy . And yes... I probably buy new fabrics with it :) ***

You Might Also Like

8 opmerkingen:

  1. stralend, in elke zin van het woord ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze straalt!! En wel gemakkelijk, kleding die wat langer meegaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en de stof komt zo ook volledig tot zijn recht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze Frederique is echt zooo mooi! 't Brengt direct het zonnetje met zich mee als ik ernaar kijk! Ik heb het patroon al een hele tijd klaarliggen, maar tot nu toe nog niet gemaakt. Shame on me! :p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou wel van uitgesproken prints, perfect gekozen voor deze jurk! En wat zijn Mayke's haartjes mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen