Nore dress & t-shirt

05:00 Evi De Mey 9 Comments




In fashion one day you're in,
and the next you're out.

Een quote die we allemaal wel kennen van Project Runway. En waar absoluut waarheid in zit. Om te blijven meedraaien in naailand, moet je vernieuwend uit de hoek komen. Marte heeft dat goed begrepen. Want laat ons een kat een kat noemen, deze dame heeft een standvastige plaats veroverd. Zowel Mayke als ik zijn fan van haar patronen dus nu verwelkomen we ook graag Nore!



Ik ben een katoen-madam, dat hadden jullie al door. Maar dat terzijde heb ik best wel wat tricot stofjes in de kast. In de kast.... daar bleef het vooral bij.

Tot ik een tijdje geleden mee het patroon van de Nore mocht testen :) Met de lente en zomer in het vooruitzicht zijn er 2 patronen voor tricot stoffen die op zeer korte tijd ons hart konden veroveren. En de Nore is er zonder enige twijfel eentje van. Deze jurk haalt Mayke zelf spontaan van het droogrek na een wasbeurt. Dat zegt genoeg hé ;)




Zoals steeds kan je weer kiezen tussen meerdere opties. Ik ging voor de basisversie. Maar je kan evengoed gaan colorblocken, gesplitst achterpand of werken met de zakken. Ik maakte de 5 jaar. Het is altijd een beetje afwachten hoe een patroon valt maar qua pasvorm zit dat wat mij betreft helemaal goed. Het mag wat korter zijn, dat maakt het wat pittiger voor mijn - zonder twijfel - even pittige dame :)



Voor mijn jurkjesdame ga ik meestal voor die versies. Maar het patroon bevat meer dan enkel dat! Je kan ook kiezen voor de t-shirtversie! Goed om nog meer uit de kast te halen en een ganse collectie bij elkaar te naaien :)



Zijn we hiermee uitgepraat? Neen :) Want met Nore kan je absoluut buiten komen, maar evenwel kan je ook binnenshuis genieten. Beetje afhankelijk van de stofkeuze kan je de basisversie ook gebruiken als slaapkleed. Neem gerust even de proef op de som en ik ben zeker dat je elke avond kan voorspellen in welk slaapkleed de jongedame wil gaan slapen ;)



Om de komst van Nore extra te vieren mag Marte van Nosh maar liefst 5 bonnen van 55 euro wegschenken! Als dat niet mooi is. Je kan je kans wagen door een Nore te naaien, en deze te delen op Instagram met de hashtag #noredresstshirt.

Patroon / pattern : Nore - Compagnie M
Stof / fabric: Lillestoff Me van bij Cas & Nina

You Might Also Like

9 opmerkingen:

  1. Héél mooie versie! En wat je daar schrijft over Marte, helemaal waar! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw dametje draagt elke jurk in stijl! Hele leuke Nore x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo mooi... als tricot-madam staat dit zeker nog op mijn lijstje...
    eerst wat tijd zoeken want mijn lijstje is tamelijk groot aan het worden..
    Wat een diva uw Mayke...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk he zo'n comfy losse jurkjes! Wij zijn ook fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige Nore, voor jouw prachtige dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk! Dit stofje is echt de max!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er een supertof modelleke uit!! Heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen