Pluk MAXImaal de zomer!

19:28 Evi De Mey 6 Comments


Zomer, dat betekent veelal "genieten". En liefst van al, met het zonnetje! Doe daar dan nog een briesje bij en het is ideaal :)

De trend van deze zomer is iets wat hand in hand gaat met zo'n zomers weertje: de maxi-rok.

Ik liet me inspireren door de Florence Flair maxi rok uit het boek Urban Style. Je weet wel, van Byevamaria. Ik moet er waarschijnlijk al geen tekeningetje meer bij maken :)

Een lieve dame boordevol talent! Ze gaat hand in hand met haar Husband. Mij vooral bekend als "een toffe meester" van in mijn jonge schoolleven destijds. Voor leuke inspiratie raad ik je zeker aan om even af te dwalen naar de blogs van deze kanjers.

Het stofje kocht ik als coupon op de markt in Maastricht. Lang vond ik geen geschikt project, want het heeft nogal speciale kleuren. Tot nu!

De gemiddelde naaister onder ons maakt zulke maxi-rok om hier en daar iets te verdoezelen. Wel, geloof het of niet... ik doe dat met exact dezelfde reden :) Een beetje te vergelijken met het fenomeen: wie stijl haar heeft, wil krullen. Wat meer volume zou ik soms wenselijk vinden maar achja, te nemen of te laten hé.

Dus het effect vind ik geweldig, zoveel is zeker.


Maar ik was niet de enige fan, nee hoor. Ik citeer de 4-jarige dochter: ooh kijk, mama is net een prinses!


Een prinses, willen we dat stiekem niet allemaal zijn? Met lekker veel zwier :)

Moest je - wat me waarschijnlijk zou verbazen - Eva haar boek nog niet in huis hebben... ik kan het ten sterkste aanbevelen!

Ik geniet alvast in mijn maxi-rok en... pluk de zomer!


You Might Also Like

6 opmerkingen:

  1. Daar ga je zeker MAXImaal genot aan beleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi ! Ik heb het boek in huis maar vooral voor mijn tienerkinderen. Ikzelf pas er niet in denk ik wegens te vrouwelijke rondingen. Eerst project wordt de bomberjack.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het mag nog lang zomer zijn. Prachtige maxi!

    BeantwoordenVerwijderen