Winnaar GIVE-AWAY

13:35 Evi De Mey 7 Comments


2.433... dat is het aantal entries waarmee de give-away werd afgesloten.
 
Alle deelnemende blogs mochten veel bezoekers ontvangen. En telkens weer kregen we leuke reacties.
 
Ik vind het dan ook superspannend om hier de winnaar aan te kondigen.
 
Maar toch wil ik eerst nog even alle blogsters bedanken om mee te doen aan deze switch en de blogtour. Dames waar ik zelf naar op kijk, en die voor mij veel betekenen :)
 
Ik zou zeggen blijf zeker verder volgen!
 
Rest mij nu deze blogpost niet veel verder te rekken want ik weet dat jullie allemaal vol ongeduld verder scrollen ;)
 
De dame naar wie ik dit megapakket mag opsturen is.... ROFFL....
 
... Elke Campforts!
 
Dikke proficiat Elke, ik stuur je een e-mailtje ;)
 
Geniet van het zonnetje, en happy sewing!
 
Tot snel x

You Might Also Like

7 opmerkingen:

  1. Wauw!! Zoveel deelnemers!! Proficiat aan de winnaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elke, ik ben jaloers op jou :))) Amai zeg zoveel deelnemers ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Wat een succes!!! En die switch was zo leuk om te mogen volgen langs de zijlijn! Heb genoten van alle mooie naaisels en hersenspinsels!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dikke proficiat Elke... Veel plezier met de stofjes....

    BeantwoordenVerwijderen