The pirate lady

22:52 Evi De Mey 4 Comments


Bij Mayke op school is de sportdag steeds in een thema. Dit jaar was het thema "piraten". Ze mochten dus verkleed als piraat naar school komen.

Piraten... iets goud met een papegaai, ooglapje etc?

Dat was nu niet bepaald iets wat ik standaard ter beschikking heb :)

Gelukkig moest ik die week nog langs Ikea, waar ik de meest geschikte piratenstof vond. Rood-wit gestreept. Ja, ik zou er een piratedame van maken. Enge dingen zijn zo niet aan Mayke besteed.

Dus het werd een lieve piratendame.

Bij Hema vond ik een effen zwarte t-shirt. Met de cameo werd een piratenhoofd - met strikje - uitgesneden en geflockt.



Voor de rok rimpelde ik gewoon een ganse stofbreedte (lengte natuurlijk in verhouding met de leeftijd ;)) en zette het vast aan een rode elastiek.



Maar een echte piraat heeft natuurlijk een baard en een snor :)



Ahoy piraatjes!

You Might Also Like

4 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk gedaan!! En dat piratenhoofdje is zoooo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moa zo super gedaan! Het strikje op het piratenhoofd maakt het zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen