Mijn - Annelies Timmermans - designertas

09:04 Evi De Mey 12 Comments



Als een ekster naar een gouden ring, zo werd mijn aandacht destijds getrokken naar het laatste boek van elisanna en Fynn. De gouden opdruk schitterende en weerstaan hieraan was moeilijk, zéér moeilijk.

Een handtas is een beetje zoals schoenen, elke gelegenheid is goed voor iets nieuws :)

Er waren 2 tassen die voor mij persoonlijk meteen in het oog sprongen. Welke nummer 2 was ga ik nog niet verklappen, dat exemplaar volgt in de loop van de zomer ;)

Annelies Timmermans staat voor unieke en tijdloze vrouwelijke designs. De compositie en speelse lijnen springen meteen in het oog.

Een charismatische dame, dat zie je meteen.

Ik wou een tas voor speciale aangelegenheden. Geen alledaagse tas -die de meeste rommel essentiële zaken bevat- om overal mee naartoe te sleuren en eender waar op de grond te laten slingeren. Maar eerder om eens mee te nemen bij een etentje (note to self: ga nog eens lekker eten!), een feest, avondje uit,...

Dus een ietwat compacter exemplaar was een must.



De magneetsluiting maakt het eenvoudig om het tasje te openen of te sluiten. Zeer handig tijdens een avondje uit -waar je net iets teveel hebt gedronken of je moet vertrouwen op "den tast".

Het kettinkje kan je er af klikken, of gewoon naar binnen doen. Zo kies je op het moment zelf wat je wil.




En zoals ik zei... een exclusieve tas laat enkel een select gamma aan inhoud toe. Geen plaats voor rommel :)

De aandachtige lezer herkent meteen de gebruikte "stoffen". Ik had gelukkig nog een restje over dat ik kon verwerken. De term "restje" is eigenlijk echt minderwaardig want het zijn pareltjes, hoe groot de lapjes ook zijn :) Oké, ik herneem... Ik had gelukkig nog een lapje over dat ik kon verwerken.

Lang leve K-Bas om ons te voorzien van al dat leuke kurkleer, en natuurlijk ook van alle tassenbenodigdheden!



Ik moet toegeven dat ik popel om hier mee buiten te komen. Af en toe loop ik er zelfs in huis eens langs - gewoon - om te bewonderen. Geluk zit em in kleine dingen ;)

Kurkleer en ketting met haakjes: K-Bas

Patroon: Annelies Timmermans uit mijn designertas

You Might Also Like

12 opmerkingen:

  1. Heel schoon!
    Wikkelgatjes(eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel schoon!
    Wikkelgatjes(eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend! Ik ben ook bezig met het kurkleer, een uitdaging voor mij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, kei mooi! Ik heb niet zoveel tassen-ervaring, ik zal me dat boek toch eens moeten aanschaffen! Echt heel erg knap gedaan. Ik ben ongelofelijke fan van de combinatie met de ketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waauw deze vind ik echt prachtig! Past ook helemaal bij jou Evi. X

    BeantwoordenVerwijderen