Blogtour: mini Susanne

09:06 Evi De Mey 11 Comments


En... Toen deelde Marte ons mee dat er ook een Susanne voor kids in voorbereiding was. *VREUGDEDANSJE*



Mayke is in feite een kleine kopie van mezelf, mijn eigen mini-me. Ze houdt van kleedjes, zwier, zakjes, ... en ... ROZE!
Zo vlot dat het volwassenen-patroon ineen zat, nog veel vlotter ging de kinderversie in elkaar. Net zoals voor mezelf, koos ik voor de lange versie. In de winter moeten de "poepekes" toch goed bedekt zijn hé :)
Mayke wordt in juli 4 maar ik naaide de 110. Aangezien ik toch graag had dat de cardigan ook volgende winter zou halen ;)
Mijn stoffenkast bevatte nog een soortgelijke stof, maar dan roze. Twijfelen moest ik echt niet, want ik weet dat de prinses er dol op zou zijn. Modieus is het iets minder maarja, alles voor haar.
In de doos met biais en paspel kwam ik een roze biais in bolletjesversie tegen. Dat past er best wel bij. Check dus! Een beetje later was het al klaar. 




Mijn zotte doos liet zich wat gaan :)






Zet ons samen en je krijgt Susanne maal 2!

Jullie weten wel dat ik voor twinning te vinden ben. Ik vind het leuk, Mayke vindt het leuk. Meer moet dat niet zijn. En, nu gaat dat nog. Binnen een jaar of 10 is dat misschien minder "done" :)

Mayke laten poseren is soms niet evident. Dus ik besloot het deze keer even uit handen te geven. Zij kreeg de afstandsbediening om de foto's te nemen... Let the Susanne's go :)









Soms doe ik al eens aan restjesverwerking. Ik was in een zotte bui en inmiddels had ik wat inzicht gekregen in de constructie van de Susanne. Dus ik nam een overschotje van een puinzak, een stylo, het origineel patroon, en tekenende het na op een nog meer mini formaat.
In mijn restjesbak lag nog een klein overschotje van de stof die ik voor Mayke gebruikte. Perfect!
Ze speelt graag met Barbies. Dus het was hoog tijd dat die toch ook eens een golfje kregen. Eerlijk gezegd zijn die tegenwoordig toch wel schaars gekleed hoor :)
Het recordtempo om een Susanne ineen te naaien werd alweer gebroken. Hoe kleiner het formaat hoe sneller hihi. Dus vanaf nu spreek ik niet meer over twinning... Three makes "thrinning".
En Mayke haar oogjes, die fonkelden nogal toen ze het zag :)




Special thanks to Marte voor deze - wederom - superleuke ervaring. Ik geniet hier echt van! Vandaar dat deze blogpost meer foto's bevat dan uitleg. Want ...  soms zeggen foto's gewoon meer dan woorden.

Veel liefs,
X


You Might Also Like

11 opmerkingen:

  1. Supermooi! Zo'n matchende Barbie-outfit zou hier ook wel in de smaak vallen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi!
    Barbie met Suzanne, geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk en toffe foto's van uw zotte doos 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die barbie is subliem ;-), kindervreugd ;-). Mooie exemplaren die van jullie... Fris stofje dat kindercardigannetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n toffe foto's van mama en dochter !!
    Hier ook roze versies voor de dochters (verschijnen normaal vrijdag op de blog)...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, dubbele schattigheid! Hier (nog) geen voorkeur voor roze. Maar Mayke staat er heel mooi mee. En hartjes voor de foto's van mama en dochter. En die barbie-versie, OMG, dat is zwaar scoren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super Super Super!!! meer kan ik er ni echt over zeggen... stuk voor stuk mooie exemplaren... echt waar... da heb je weer heel leuk gedaan.... Barbie is zeker de meest modieuze in haar wereldje :-)
    En Mayke haar oogjes zeggen genoeg he.. Topmama heeft ze!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Driedubbele hartjes voor de Susanne! En die geweldige laarsjes ook trouwens! Hoera voor warmere outfits voor Barbie ;) Zeker in zo'n uitvoering!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha geweldig! Die van de dochter is de max, en thrinning moet het woord van het jaar worden als je dit ziet! Heerlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha die laatste is echt wel een mini mini Suzanne! Zo schattig :) En dat roze roze roze is hier ook heel herkenbaar. Het liefst elke dag een roze jurkje hier! Zelfs rokjes zijn niet meer waauw...

    BeantwoordenVerwijderen