Furry chic

19:30 Evi De Mey 15 Comments

Black Friday.... Voor zij die het nog niet kenden, het is een fenomeen dat naar België is overgewaaid. 24 uur lang geven webshops soms -50%.
Geef nu toe, hoe verleidelijk is zoiets? Beeld je in dat je stofjes kan scoren voor weinig geld, en er zoiets kan mee maken:
Facebook werd die dag gespamd met aanbiedingen en webshops die je zeker moest bezoeken. En dat is het moment dat ik me liet vangen :)
It's only a click away
Katelijne van Mondepot heeft een zeer speciale smaak. En dat bedoel ik absoluut positief :) Ik mocht kennis maken met de nieuwe winkelinrichting tijdens het testevent van Compagnie-m. Een unieke locatie als Bar Stark is de thuisbasis van Mon depot. Klik zeker ook even door naar haar blog, dan snap je meteen wat ik bedoel :)
-50% dat is al eens de moeite om stofjes te shoppen.
Ik klikte, klikte nog meer, legde wat in mijn winkelmandje, ging de visa-kaart zoeken, deed mijn internet terug open.... LAP, al een deel uitverkocht! Om maar te zeggen hoe snel het wel niet gaat op Black Friday. Niet te lang twijfelen of nadenken, maar snel beslissen.
Toch heb ik (gelukkig) enkele leuke stofjes kunnen scoren.
Banshee
De banshee is een harig stofje met wat stretch in. Deze komt uit een collectie samengesteld door byevamaria.
In die collectie zaten toch wel enkele pareltjes. En jeej, ik heb er eentje kunnen bemachtigen.
Eenmaal de stof was toegekomen kan je gewoon niet stoppen met aaien. Zelfs Mayke vond het geweldig. "Mama, wat ga jij daarmee maken?" .... Het plan was om een rok te maken. Want ik heb zeer weinig rokjes in mijn kast. Een vertederend beeld gevolgd door "en wil jij daar dan voor mij ook iets mee maken" deed me uiterst economisch omspringen met dit stofje.
Ik heb wat zitten uitpassen en meten, en het is gelukt om nog een deeltje over te houden voor de dochter. Dus tegen volgende winter volgt hier nog wel een maaksel :)
Trixie who?
Ik twijfelde  tussen 2 modelletjes uit La Maison Victor. Omdat het een winterstofje is, had ik wat schrik dat mijn rits zou blijven haken aan mijn collants. Dus achter de rits naaide ik een valse pad, zo zou het geen kwaad kunnen.


Het werd dus de Trixie rok. De zakjes heb ik uiteindelijk dan toch maar behouden. Het oogt lekker stoer zo :)






 




De rits haalde ik bij Veritas.



En de Banshee stof was niet nodig om onderaan af te werken. Super toch :)


Wat was dat gezegde ook al weer "once you go black..."? :)
Hooray for Black Friday!
Stof: Banshee van byevamaria - bij mondepot.be
Rits: Veritas
Patroon: Trixie rok uit La Maison Victor

You Might Also Like

15 opmerkingen:

  1. Tof rokje,leuk gecombineerd met je hemd,knappe madame ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knappe rok, knappe verschijning ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Chique seg! En dat gaat niet rafelen onderaan? Topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Absoluut prachtig!! Die stof is geweldig en in combinatie met dat patroon, love it!! Je staat er heerlijk mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super Trixie, dat stofje is er echt ideaal voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie rok !!
    En ik had exact hetzelfde aan de hand op Black Friday. Gelukkig zat mijn winkelmandje overvol en bleef er toch nog heel wat over :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super tof rokje, zeg! Ik scoorde ook op Black Friday bij Mondepot, heerlijk he!

    BeantwoordenVerwijderen