Winnaar van de give-away

20:38 Evi De Mey 6 Comments


Eerst en vooral bedankt om mij gedurende een gans jaar zo trouw te volgen. Het is dankzij jullie dat ik telkens weer extra gemotiveerd ben. Ik ga sowieso nog even door ;)
Velen namen deel aan de give-away. Het opschrijven van alle namen heeft wat tijd in beslag genomen maar het is gelukt.

Mijn dochtertje speelde voor "onschuldige hand". En neen, ik stel jullie geduld niet langer op de proef... Hier is de winnares van de give-away...


Silke Dewanckele, dikke proficiat! Jij mag een e-mailtje verwachten van mij.
En aan alle anderen, volgende keer meer geluk. Er volgen ongetwijfeld nog leuke acties ;)
X

You Might Also Like

6 opmerkingen:

  1. oooooh super.... Dikke proficiat Silke... veel plezier met de stofjes....
    Ik ben zeker benieuwd naar de creatie die je ermee maakt....
    En Evi... wat een super-assistente heb je seg!!! ze doet da geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een keischattig filmpje!!! zo'n grappige conversatie! Die is hier ook al eens gebeurd, bijna exact hetzelfde, en waar was kleine zus dan toen ik in jouw buik zat, enz. Heerlijk :-) Maar wel moeilijk te beantwoorden :-) Proficiat aan de winnaar en voor jou nog heeeeeeeeeel veel blogsucces en plezier, en vooral ook veel naai- en ander creaplezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super silke! Daar wordt vast iets moois mee gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk om ook es iets te winnen :) bedankt Evi, ik zal er zeker iets leuks mee maken en er over Bloggen :) EN natuurlijk nog es verwijzen naar deze blog dan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk om ook es iets te winnen :) bedankt Evi, ik zal er zeker iets leuks mee maken en er over Bloggen :) EN natuurlijk nog es verwijzen naar deze blog dan :)

    BeantwoordenVerwijderen