Presents 2015 - part #

21:45 Evi De Mey 9 Comments


De cadeautjesronde gaat voort...

Mijn grootmoeder was enige tijd niet bijster goed qua gezondheid. En dat was een understatement. Alarmfase X werd bijna afgekondigd. Maar het kerstmirakel bestaat en het tij keerde tot grote vreugde van ons allen.

Na 2 maanden ziekenhuis wordt een volgende stap genomen. Ze mag op revalidatie naar de kust. Voor dat ze vertrekt wil ik ze toch nog een cadeau geven. 

Waar doe je iemand plezier mee?

Mijn grootmoeder is een kokette dame die zich zelden zal vertonen zonder wat schmink. De accessoires daarvoor slingeren vaak overal rond. Potteke fond de teint hier, eyeliner daar, oogschaduw in een plastiek zakske,... Tijd om daar verandering in te brengen.

Ik ben misschien wel 1 van de laatste in blogland die de hype volgt van het An tasje. Maar het paste gewoon niet eerder in de planning.

Voor alles is een juiste tijd en gelegenheid en laat ons zeggen dat het nu hoog tijd was ;)

En natuurlijk worden nu overal mijn labels ingenaaid ;)

Inmiddels werd het tasje al goed gevuld. 

Enneuh, ik maakte meteen daarna nog een exemplaar voor mijn mama. Als nieuwjaarscadeautje, en ook als bedankje dat we elk jaar samen op skivakantie gaan. Vandaar de toepasselijke stof met vogeltjes in de sneeuw :)




Patroon: An tasje van Jace did it
Stof: blauwe stof van bij Fabricland - Hillberg Fabric
Stof: chickadees in the snow van bij Creating ideas

You Might Also Like

9 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Via etsy :)

      Ik schreef er in december een blogpost over:
      http://bellevi-handmade.blogspot.be/2015/12/merry-x-mas-to-me.html

      Verwijderen
  2. heel mooi gelukt! ik maakte ook nog geen an-tasjes, moet er toch ook eens dringend aan beginnen precies ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik heb altijd wel zoveel plannen in mijn hoofd dat ik veel te veel ineens wil doen en sommige dingen er maar niet van komen :) Dus bij deze hihi

      Verwijderen
  3. 't Is inderdaad eentje die we de laatste tijd enorm veel zagen passeren, maar het leuke is dat het met al die verschillende stofjes er toch weer elke keer anders uitziet! Deze zijn ook enorm leuk! Ik ben vooral fan van de tweede :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ons mama was er blij mee :) Mayke koos het vogelstofje

      Verwijderen
  4. Leuke tasjes! En wat fijn dat het weer beter gaat met je grootmoeder!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Ben er zelf ook blij om want het waren toch wel zware "feest"dagen eerlijk gezegd. Hopelijk blijft het nu wat positief evolueren. Al is er nog een lange weg te gaan

      Verwijderen
  5. Ohh wat heb jij toffe tasjes gemaakt met het patroontje! Super leuke stofjes!! Ik ontdekte pas je blog, maar ik ga hier terug komen om verder te lezen! An

    BeantwoordenVerwijderen