1 year anniversary give away

22:43 Evi De Mey 99 Comments


Elk jaar met kerstmis zeggen we hetzelfde : "amai, is het alweer kerstmis, het jaar is weer gevlogen". Wel, begin 2016 kan ik iets soortgelijk zeggen. Want de blog bestaat 1 jaar!
Ik naai intussen al 5 jaar. 1 jaar geleden kreeg ik vaak de vraag of ik een blog had. Wat kon ik nu met een blog doen? Wie zou nu werkelijk interesse hebben om mij te volgen? Maar ik liet me overhalen en meeslepen naar een nieuw avontuur.

We zijn oorspronkelijk gestart als "SEWIVE". Geloof me vrij, een blognaam bedenken was niet zo evident. Dus ik kwam bij een weerspiegeling uit van sew en ive ( = mijn naam - evi - maar dan omgekeerd). Door de tijd heen evolueert alles wat en vond ik dat de naam echter wat bezieling miste. Het dekte niet volledig de lading zoals ik het wou. Dus we gooiden het roer deels om. En zo is "Bellevi" ontstaan. De betekenis er van moet ik niet uitleggen denk ik, toch? En dat is net de bedoeling. Dat iedereen meteen weer waaraf en waaraan.

What's in a year?

Wat bracht afgelopen jaar voor mij? Veel :)

In 2015 publiceerde ik maar liefst 48 blogposts en naaide 49 stuks. Gaande van kleedjes, tot rokjes, tot haarbanden, tassen,... Noem maar op.

Ik schreef ook 3 foto-tutorials en deed 2 keer mee aan een swap. Verder had ik de eer om diverse patronen te mogen testen. Daar heb ik enorm van genoten.

Het hoogtepunt van 2015 was de Battle of the Blogs wedstrijd van Cas en Nina. Hier nam ik het op tegen 10 andere kleppers. En tot mijn grote verbazing won ik! Laat me eerlijk zijn, ik heb superveel bewondering voor de andere 9 kandidaten. Het zijn echt superdames die elk stuk voor stuk leuke dingen maken. Ik lees dan ook telkens hun blogs met veel belangstelling.

Maar het allerbelangrijkste, ik leerde veel nieuwe mensen kennen. En dat is toch wel de kers op mijn taart van 2015.

Genoeg redenen voor een feestje?

Ik denk dat ik hier niet veel meer moet aan toevoegen dan dat we iets te vieren hebben :)

Hoe doen we dat? Ik denk dat een give away wel leuk in de oren klinkt.


Uit mijn stoffenkast selecteerde ik een leuk pakketje. Een blauwe fleece-stof en tricot met diertjes. Elk stofje is 1 meter. We blijven nog wat in het winterthema :)

Hoe meedoen met deze give-away?

- laat hieronder een leuke reactie na,
- de give away loopt af op 15 januari aanstaande om 23.59 uur,
- volg mij of wordt een volger (via e-mail of bloglovin, zeker niet vergeten want dit wordt gecontroleerd).
 
De give away is enkel voor Belgische volgers (anders zouden de verzendkosten té hoog worden, helaas).

Hoe je kansen te vergroten?

Je kan een extra kans wagen via Facebook. Klik dan even door via de link.

Vergeet zeker niet je blog te vermelden indien je er eentje hebt.

Alle namen worden na het afsluiten verzameld (indien je hier meedeed en ook via facebook krijg je een extra kans, en dus gaat je naam 2 keer in de pot). De onschuldige hand zal dan de gelukkige bepalen.

Where's the catch

De winnaar van de give away wil ik vragen om er iets leuks mee te doen. En mij er ook een foto van te bezorgen. Altijd leuk om te zien hoe creatief jullie zijn ;) Geen nood, ik geef je genoeg tijd "to do your magic" :)

En nu, veel succes!

You Might Also Like

99 opmerkingen:

  1. ik doe graag mee :) en zou er een leuke pyjama mee maken voor Rémi en mss zelfs ook nog Marijn :) Dat er nog vele blogjaartjes mogen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh super. Mijn oudste is dol op beren en vind nergens het perfecte stofje voor hem omdat ofwel hij ofwel ik het niet zo mooi vind naar deze is super mooi. Dit is er eentje om van te smullen ;)
    mijn blogje is www.sasibeau.wordpress.com en heb ook nog een klein foodblogje www.kookjevrij.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga in het weekend je blogjes eens lezen ;) Bedankt voor je reactie

      Verwijderen
  3. Proficiat! Ik doe graag mee want zijn superstofkes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat met het 1 jaar bloggen! En wat ben ik blij dat ik je naai-avontuur van zo dichtbij kan volgen!
    Mijn meisjes zagen al een hele tijd achter een cirkelsjaaltje en deze stof zou daar wel ideaal voor zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook via deze weg nog een keer: proficiat ;-). Wat een aardig gebaar op je verjaardag! Hier zal het zeker goed benut worden, moesten de stofjes deze kant op komen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je :) Ik ben benieuwd wat je er mee zou doen :)

      Verwijderen
  6. Via deze weg ook nog een dikke proficiat! Ik ben heel blij dat ik je leerde kennen en kijk uit naar je verdere naaipareltjes. Extra stofjes zijn ook hier altijd welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En in 2016 plannen we eens een date ;) Veel succes alvast

      Verwijderen
  7. Proficiat met je blogverjaardag, ik ben ook heel blij dat ik je via Cas&Nina heb leren kennen.
    En ik doe graag mee met de giveaway, het is (wordt) zeker nog koud genoeg om iets in het winterthema te maken :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het genoegen is helemaal wederzijds :) ik duim voor je ;)

      Verwijderen
  8. Proficiat met de eerste verjaardag van je blog! Ik volg je sinds de wedstrijd van Cas & Nina. Wat een mooie stofjes! Ideaal voor een pyjama voor mijn zoon. Heel vel succes nog met het naaien en je blog!
    P.s. Ik woon in Nederland maar kom oorspronkelijk uit België, dus als ik win, kan je de stoffen naar naar m'n moeder sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat! Je hebt heel wat bereikt en ik ben benieuwd naar wat er nog allemaal gaat komen!

    Ik wil zeker mijn kansje wagen, de lievelingskleur van mijn zoontje is blauw en diertjes vinden ze altijd leuk, dus ik zou hier iemand heel erg blij kunnen maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo'n leuk berichtje :) We doen ons best he. Er staat alvast iets heel leuk op de planning dit jaar, maar nog eventjes geduld ;)

      Verwijderen
  10. Wat een leuke stofjes, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke stofjes, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met je eerste blog-verjaardag ;-)
    Stofjes winnen is altijd leuk meegenomen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo leuk! Proficiat met je 1e blogverjaardag! Je doet me er trouwens aan denken dat mijn blogje deze zomer ook verjaard is, maar ik deed er niks mee! Dju! ☺️

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nooit te laat om iets te vieren hé ;) Bij deze ook een dikke proficiat :)

      Verwijderen
  14. Fijne blogverjaardag. Leuke give away! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd! En ik zie in de stofjes al een heel mooi shirtje voor mijn zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuk leuk! ik zie er al een lekker warme charlie in :-) mijn blogje is liesmaes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik reageer in naam van mn mama ze heeft hier al medere keren mooi ideeen enz opgedaan en het stoffenpakket zou ze goed kunnen gebruiken enerzijds voor mn zusje anderzijds voor mn petekindje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Proficiat met je 1e blogverjaardag! Ik waag graag mijn kans, zie er wel een leuke cocoon dress in voor mijn kleine meid :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hiep hiep hoera voor je eerste blogverjaardag! Ik doe graag mee voor de mooie stofjes te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd Evi!! Fijn dat we met jou mogen meefeesten!
    Met de stofjes heb ik een truitje voor het neefje in gedachten.
    De reden waarom ik een goede maand geleden begon te bloggen is, net als bij jou, om een anwtoord te kunnen geven op de vraag : "Van welke blog bent gij?" Het antwoord luidt nu als volgt: "van www.mamcblogger.wordpress.com".
    Nog vele mooie naai- en blogjaren gewenst! Groetjes, Catherine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vanaf nu zullen ze dus op die vraag een goed antwoord krijgen :) ik wens je alvast heel veel plezier tijdens je eerste blogjaar :)

      Verwijderen
  21. Ik dacht al dat jij veel langer moest naaien... altijd leuke ontwerpen :) geniet v alle aandacht die je krijgt.... proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo'n leuk compliment ;) naaien ks echt iets waar ik mezelf kan mee ontspannen. Beetje uit de hand gelopen hobby ;) veel succes alvast

      Verwijderen
  22. Een hele dikke proficiat! Blij van je in levende lijve ontmoet te hebben ook! Benieuwd naar wat je het komende jaar nog van onder je naaimachine gaat toveren. Doe zo verder! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Het genoegen is wederzijds :) en dit jaar zullen we elkaar ongetwijfeld nog wel eens zien ;)

      Verwijderen
  23. Ook nog maar 1 jaar. Dan zijn we rond dezelfde tijd begonnen. Dikke proficiat! En als het voor leuke stofjes is doe ik graag mee. :-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, mijn euro was nog niet gevallen toen ik je onlangs feliciteerde, maar nu je het zegt :) x

      Verwijderen
  24. Proficiat met je 1jaar bloggen op naar het volgende jaar. Ga je zeker volgen ben bvenieuwd wat je dit jaar allemaal gaat maken

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Amai wat een mooie stoffenkeuze!hier kan ik zeker iets moois van maken:-).
    Proficiat met je blog-verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Amai wat een mooie stoffenkeuze!hier kan ik zeker iets moois van maken:-).
    Proficiat met je blog-verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ontdekte je blog nog maar pas. Kan dus nog even wat terug-in-de-tijd lezen. Wat een mooie stofjes heb je klaargelegd! Het favoriete blauw van mijn zoon van 3. En die ijsberen zal hij vast ook wel smaken (ik alvast wel;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Doe er nog vele blog-jaartjes bij, want het is altijd fijn om jouw creaties te bewonderen !!
    http://mamacreatief.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh help, dit is nu al de 5e keer dat ik je probeer te feliciteren. Ik snap werkelijk waar niets van hoe ik moet reageren. Wat ik je wil vertellen is dat ik je blogs al een tijdje lees als ik ze tegenkom op facebook. Ontzettend leuk en inspirerend om te lezen. Ik heb me zojuist aangemeld zodat ik nu geen blogs meer hoef te missen (d'sewed!). Heel veel plezier met bloggen en met het ontmoeten van nieuwe mensen in de komende jaren.
    De stofjes zou ik gebruiken voor een mooie Ole voor m'n oudste van 2 en eventuele restjes zou ik gebruiken voor een shirtje en cirkelsjaaltje voor m'n jongste van 10 maanden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, super dat het gelukt is en fijn dat je al even volgt. Ik wens je alvast superveel succes: )

      Verwijderen
  30. proficiat!!! Ikzelf ben ook gebeten door het naaivirus en waagde mij aan een online winkel in bijberoep naast mijn werk en opvoeden van 3 deugenieten. Ik herken veel in wat je schrijft. Vééél succes nog en kom gerust eens kijken wat ik allemaal produceer op www.kadolicious.be of op facebook Kadolicious. De stofjes zouden hier zeker scoren bij mijn meisjes want ik mag hun niet uit het oog verliezen en ook nog veel voor hun maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh zo leuk. Dat is nog een droom om iets in bijberoep te doen. Misschien ooit ;) Succes!

      Verwijderen
  31. Hoe kon het zijn dat ik jou nog niet volgde, ik was nog wel zo onder de indruk van je Louisa etc. Gefeliciteerd met je blogverjaardag en dat het volgende jaar nog maar veel meer moois mag brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo'n lief berichtje, dank u :) Veel succes alvast voor de give-away

      Verwijderen
  32. Proficiat!
    Ik waag mijn kans. Lijkt me leuk voor een Julia sweater

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een super leuke blog heb jij! Mijn oudste is toe aan nieuwe inhoud voor zijn klerenkast, ik wil dus graag mijn kans wagen voor het leuke stoffenpakket!
    Toffe naam trouwens, bellevi! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel dikke proficiat! Ga je gelijk volgen en dat mag jij ook altijd op mijn piepjonge blog noxeema-noxeema.blogspot.be :-) groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super, ik bekijk in het weekend alle blogs eens rustig. Zodat ik ook iedereen hier wat kan volgen ;)

      Verwijderen
  35. proficiat met je blogverjaardag,ik stelde me onlangs de vraag nog waarom een blog, maar nu ik de jouwe zie .... tof. Bij deze heb ik ook een super interesse in je wedstrijdje. grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er kruipt veel tijd in maar ik vind het wel leuk om te doen :) veel succes alvast voor de wedstrijd :)

      Verwijderen
  36. Hoi wat een leuke blog! Ik ben ook echt blij met mn naaihobby..zie ook mijn facebookaccount.
    https://www.facebook.com/nolletjes/
    Ik doe graag mee met een kans op het stoffenpakketje. Leuk voor een jurkje voor mn meiden...of beiden een rokje��

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Superblog, superchick met altijd supermooie creaties! (Jaloers op uw creativiteit)
    Het is tijd voor een naaidate ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zegt diegene die ook zo mooi kan naaien ;) I agree, maar tijd... We maken er weldra nog eens werk van :)

      Verwijderen
  38. Een jaar vliegt voorbij....op naar een volgend creatief jaar. De stofjes....inspiratie genoeg: tshirt voor nichtje, kaptrui voor zoon of gewoon iets voor mezelf.....

    BeantwoordenVerwijderen
  39. proficiat met je eerste blogverjaardag, ben er net bij gekomen. Ben terug beginnen naaien voor de kleinkinderen, vroeger gingen mijn kinderen met kleding dat door mij gemaakt werd. Vind er terug plezier in in het naaien dus ja dat stofje zou welkom zijn voor de kleinzoon van 6 maanden. Denk dat ik er een kruippakje zou van maken, levendig stofje en hij heeft kijkplezier. Doe vooral verder met je blog of het nu een give-away is of niet altijd leuk om iets te kunnen maken, grtjs Lutgarde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt :) Het is altijd leuk om iets zelf te maken, en als het dan nog met liefde gedragen wordt is het des te fijner :)

      Verwijderen
  40. Ik volg ... maar doe niet speciaal mee aan de wedstrijd, want ben een beginner en heb nog geen idee wat ik ermee zou kunnen maken :-) ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Of je nu beginner of gevorderde bent, naaien is een leerproces. Al doende krijg je ervaring dus ik zou zeggen, heb nooit koudwatervrees en ga er steeds voor ;)

      Verwijderen
  41. Hieperdepiep hoera!!!!! Ik wens je dit jaar een jaar met evenveel creativiteit!! (Zodat ik stiekem wat ideetjes kan komen stelen hier ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Proficiat met je blog verjaardag en dat er nog vele mogen volgen !

    BeantwoordenVerwijderen
  43. proficiat met de verjaardag van je blog. Ik heb je net leren kennen en zie al leuke dingen. Proficiat

    BeantwoordenVerwijderen
  44. proficiat en ga je nog zeker volgen weer een weetje bij .

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wow... een jaar vliegt snel... en laat ons eerlijk zijn... wat een leuk jaar....
    Een leuk berichtje achterlaten voor u is niet moeilijk... ik kan ook gewoon een paar van jou eigenschappen neerpennen en je de boodschap erachter laten zoeken.....: Perfectie, Inventief, creatief, charmant, imponerend, enthousiast,... (got it? :-) )
    Ik doe ook heel graag mee met de give away want hier iets mee maken is zeker niet zo moeilijk,... zo'n mooi stofke!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  46. oooh wat een superleuke actie! allereerst gefeliciteerd met de verjaardag van je blog.
    ik heb er zelf geen maar je brengt me op ideeën
    ik zie wel het perfecte stofje om voor mijn 2 jongste boys (2,5 en 10 mnd) wat leuks ineen te steken! hopelijk heb ik dus geluk!
    veel plezier nog met je blog! ik ga zeker volgen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. oooh wat een superleuke actie! allereerst gefeliciteerd met de verjaardag van je blog.
    ik heb er zelf geen maar je brengt me op ideeën
    ik zie wel het perfecte stofje om voor mijn 2 jongste boys (2,5 en 10 mnd) wat leuks ineen te steken! hopelijk heb ik dus geluk!
    veel plezier nog met je blog! ik ga zeker volgen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Een heel dikke proficiat met de verjaardag van je blog!!!
    Een goede zaak dat je je liet overhalen om met een blog te beginnen ;-) want ik ben er al regelmatig eens komen kijken (sinds ik inspiratie zocht voor een kleuterrugzakje) en vind je creaties top!
    Wat ik zou maken als ik het geluk zou hebben om door de onschuldige hand getrokken te worden? Daar moet ik nog even over denken...

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Proficiat met je blogverjaardag! Ik lees je berichten al een tijdje via sew-be-mommies, maar volg je nu ook met bloglovin :-). Mijn zoontje zou een gat in de lucht springen met een trui in zijn lievelingskleur .

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Heel leuk!! Ik doe graag mee!! Uit dit stofje maakte ik een heel dik jaar geleden eens een hoodie, maar die was gauw te klein en bovendien had ik toen nog geen naaimachine met stretchsteek en heb ik de naad stuk moeten trekken, heeeeeeeeeeeel erg frustrerend!! Dat was de aanleiding om een betere machine te kopen :-) ik zou dus misschien met dit stofje gewoon een nieuwe hoodie maken :-) je blog volg ik, ik denk via bloglovin, nog niet zo heel lang trouwens. Maar ik vind het wel altijd heel leuk! Ik heb zelfs na het lezen van jouw blog over je naaikamerorganisatie zelf ook de handen uit de mouwen gestoken en al mijn tijdschriften mee naar de copywinkel gesleurd! Nu heb ik eindelijk ook zo'n overzichtje!! Dankjewel dus!! Ik blijf je vast met plezier volgen en wens je nog heel veel blogplezier! Mijn eigen blogje is: http://lilliepawillie.wordpress.com altijd heel welkom voor een bezoekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik doe graag mee, geweldig leuke stoffen

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik doe graag mee! Van de tricot zou ik graag een longsleeve maken voor mijn zoontje en van de fleece een bijpassend vest! Duimen omhoog!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wouw gefeliciteerd met de blog verjaardag. Ik doe graag mee met de actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Daar zou ik wel iets mee kunnen maken voor mijn dochtertje dat morgen 2 wordt. Trouwens ik vind je louisa dress in het lotte Martens stofje geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Proficiat met je blogverjaardag! Je hebt er zeer zeker iets mooi van gemaakt. Wat ik er mee zou maken weet ik nog niet maar sinds we naar Pairi Daiza zijn geweest is de panda(knuffel) zeer populair bij mijn zoontje dus het zou hier zeker in de smaak vallen.
    Nog veel succes en op naar het volgende jaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Proficiat met je blog, Ik wil heel graag meedoen, mijn kleindochtertje van net 4 zou het heel leuk vinden een kleedje en een vestje in de stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Proficiat met het 1 jarig bestaan van je blog , ik zou zeggen die zeker zo voor , van jou kan ik zeker nog veel bijleren.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Bedankt om mee te doen. De give away is afgesloten. Dit weekend volgt de trekking. Nu eerst even genieten van sneeuwpret ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Te laat voor de give-away, maar toch nog een dikke proficiat met het eenjarig bestaan van de blog!

    BeantwoordenVerwijderen