Merry X-mas to me

22:32 Evi De Mey 3 Comments


We vragen aan 100 naaiende dames in België wat hun ideale geschenk is voor kerst... Wat zouden jullie antwoorden?


Ik kan 100% zeker zeggen dat voor kerst anno 2015 het een pakje straight from Hongkong was :)

Ik vroeg een tijdje geleden jullie meningen en liet ditmaal hubby ook eens mee beslissen. En zo geschiedde. Wat berichtjes heen en weer met een vriendelijke Chinees zorgde er voor dat ik in blijde verwachting was van 150 witte en 150 zwarte labels.

De beste reclame is mond-aan-mondreclame. Zo kwam ik via Lindsy van Stannel uit bij Worldwidelabel op Etsy. Er zijn ongetwijfeld nog goedkopere Chinezen maar kwaliteit is ook belangrijk. En nadat ik Lindsy haar labels eens van dichterbij kon bekijken was er geen twijfel meer mogelijk!

Het bestellen ging vlot, en het betalen natuurlijk zoals steeds véél te vlot :) 

Er werd meegedeeld dat het productieproces ongeveer 12-15 dagen in beslag neemt. Wat exact klopte want vervolgens kreeg ik melding dat het verstuurd was op 15/12. Ik was er zeker van de labels nooit voor kerst te zullen hebben. De man (of dame?) wees me daar ook op dat het tijdens het eindejaar iets langer kon duren qua transport.

De tijd tikte verder en ik zou het wel zien wanneer ze zouden toekomen. Eerlijk, wel met bang hart dat ik zou moeten bijbetalen want de 22€ limiet voor douanekosten had ik lichtelijk overschreden.

Nietsvermoedend had vandaag de postbode een pakje bij "HongKong mail".... YES!!!! Je wil niet weten hoe snel ik dat heb open gescheurd. Allee, geprobeerd, want het was supergoed verpakt.





Kwam ook net goed uit want ik moest nog wat kerstcadeautjes naaien. Whoop whoop :)

Geluk zit em vandaag dus in kleine dingen ;)

Merry X-mas

You Might Also Like

3 opmerkingen:

  1. Leuk! De mijne komen ook uit Hongkong en voor mijn juweeltjes bestelde ik er ook een aantal keren, altijd spannend he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is leuke en vooral mooie post!!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen