In the running

14:15 Evi De Mey 5 Comments

December is traditioneel een superdrukke maand. Laat ons stellen dat mijn lijstje ambitieus is!

Er zijn heel wat projectjes in the running.

Wat deden we zoal de laatste tijd:

1) Ik bestelde mijn labels!


Dus nu is het in spanning wachten tot ze arriveren.

We deden wat research wegens overaanbod van shops. Lindsy van Stannel had via een Etsy-shop haar labels besteld. Ik heb ze onlangs in het echt gezien en ze zijn werkelijk supermooi. Degelijk afgewerkt, goede kwaliteit. Dus heb ik ze daar ook besteld. Ze pasten het helemaal aan tot ik groen licht gaf. Heb er ineens genoeg besteld :)
2) Ik mocht vorige maand het nieuwe patroon van Compagnie M testen, de Louisa voor dames. Veel ga ik er nog niet over zeggen, dat hebben jullie te goed naar aanleiding van de blogtour. Maar ik wou toch al even een preview geven van hoe mijn versie geworden is ;)


3) Mijn grootmoeder is niet zo goed en opgenomen in de kliniek. Om het daar wat aangenamer te maken, naaide ik een leuk zakdoekhoesje. Dat fleurt de boel wat op ginder. Het is haar favoriete stofje. Inmiddels naaide ik ook een jurk in die stof, speciaal voor haar.


Wat staat er nog op het programma dan? Goh, heel veel :)
Even een oplijsting:
- een breitas voor de schoonmama,
- feestkleedjes voor Mayke en mezelf,
- een kleed voor mezelf, en waarschijnlijk ook voor Mayke. Want al wat mama voor zichzelf naait vindt de dochter ook wel fijn dus dat wil ze ook.... Ze zegt dan : ooh mama, zo mooi, naai jij dat straks ook voor mij dan kan ik dat morgen aan doen. Euhm :)
- deurstoppertjes voor mijn mama,
- een cardigan voor mezelf,
- een handtas voor de Swap for Life.
Ik herhaal, veel te veel dus om op korte tijd gedaan te krijgen. Jullie weten dat ik maar pas kan naaien eens Mayke slaapt, zijnde na 20.30 uur :)
De handtas voor de Swap for Life is waar ik nu eerst aan ga verder werken. De warmste week van het jaar, een initiatief van Music for Life, domineert de maand december. We werken er dan ook graag aan mee. Deborah van Cas en Nina had een nobel doel geselecteerd. Meer hierover zal eind december volgen. Maar mijn opdracht was om een handtas te naaien voor iemand. Het is geen geheim dat ik Lotte Martens haar stofjes GEWELDIG vind. En ik denk dat mijn swapje er ook wel voor te vinden is, althans dat hoop ik. Want in preview licht ik al een tipje van de sluier van de stof op ;)


Soon, all will be revealed ;)

You Might Also Like

5 opmerkingen:

  1. Die prachtige stofjes! De ontvang(st)er van die tas zal in de wolken zijn, dat is zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grootse plannen. Dat gaat een geweldige tas worden xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lijstje!! Mag ik ook vragen via welke Etsy shop je dan je labeltjes besteld hebt? X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook benieuwd naar dat Etsy adres! Succes met je mooie lijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De labels bestelde ik bij Worldwidelabel. Zodra ze arriveren volgt er nog een blogpostje over met het resultaat ;)

    https://www.etsy.com/shop/worldwidelabel?ref=profile_shopicon

    BeantwoordenVerwijderen