De breitas

10:25 Evi De Mey 10 Comments



Voor kerst wou ik dit jaar voor iedereen een zelfgemaakt cadeau voorzien. Ik ben er enkel nogal laat mee begonnen :)

Voor sommigen wist ik het al snel. Deze dame is immers verzot op breien. Sjaals, mutsen, truien, zelfs sokken. Name it, she knits it! Blindelings zelfs :) die kan met gemak tv kijken en terwijl een ganse sok breien.
Ik heb het ook ooit geprobeerd maar laat ons zeggen dat ik meer aanleg heb voor het naaien :)
Een tijdje geleden zag ik bij Handmade Mieke dé geknipte tutorial voorbijkomen. Ik zette de link meteen tussen mijn favorieten met het ganse kerstcadeautjesgebeuren in mijn achterhoofd. Dus all credit voor deze lieve dame :)
Ik had nog een overschotje van een prachtig stofje. Sommigen onder jullie zullen het zeker herkennen ;)




Vanaf nu kan ze dus breien in stijl :)

Patroon: handmade-mieke

You Might Also Like

10 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Ik denk dat ik het idee pik voor mijn schoonmoeder haar verjaardagscadeau

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi in dat stofje! Hopelijk was je schoonmama even enthousiast! ;-) Maar een gepersonaliseerd cadeau, dat is altijd scoren volgens mij...
    Dank je wel voor het lieve compliment en de link.
    Groetjes,
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk ! Zo een tof zelfgemaakt cadeau voor een breister.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weer een superleuke met idd het gekende stofke... mooi gemaakt hoor.. ze zal wel blij geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ze was wel happy :) en nu is dat restje ook op van die stof.

      Verwijderen
  5. Keileuk! Ik verwacht een breiboek onder de kerstboom :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh leuk!! Ik heb daar dus echt geen aanleg voor. Maar kijk al uit naar jouw breisels :)

      Verwijderen