Zakdoekskeshoezen

22:00 Evi De Mey 3 Comments

Het nieuwe schooljaar is nog maar pas begonnen en ja hoor... De zakdoekskes moeten al binnen handbereik worden gehouden. Kabouter snot is goed vertegenwoordigd :)

Papieren zakdoekjes in plastieken verpakking, het zijn mijn vrienden niet. Als je het dringend nodig hebt krijg je dat niet open, scheurt de plastiek half door,... En vooral, het is niet bepaald iets om mee te pronken.

Tijd voor een upgrade!

Als iets werkt, werkt het gewoon. Dan hoef ik daar zelf niets aan te verbeteren of veel meer extra uitleg te geven :)

Ik gebruikte het patroon van Sofilles, zij schreef een supergoede tutorial hierover. Klik zeker eens door via de link: http://www.sofilles.be/2011/07/zo-doen-we-het-zelf.html

Mayke mocht kiezen in de stoffenkast welk stofje ze wou. Natuurlijk, ik had het wel verwacht... "de poppekes wil ik mama". En zo geschiedde. Ik maakte er ook een naamlabeltje voor aangezien ze deze mee naar school gaat nemen. De jongedame was een goeie hulp, en hielp deze keer met stikken. Zij hield de stof recht en mama gaf gas :)

Voor mezelf maakte ik ook een exemplaar want natuurlijk heb ik er inmiddels zelf ook al nodig. Ik gebruikte een overschotje stof die ik ook gebruikte voor mijn Dorothy Day Tripper.

Mayke haar exemplaar zit al klaar in de boekentas, en de mijne in mijn handtas.

Zie hier... Onze zakdoekskeshoezen :)





You Might Also Like

3 opmerkingen:

  1. Oh, wat zien ze er leuk uit! Veel leuker dan die saaie, plastieken verpakkingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! die ga ik ook maken! bedankt voor de tip. Inmiddels ook allemaal snotneuzen hier hihi :D

    BeantwoordenVerwijderen