Silhouette Cameo

13:23 Evi De Mey 2 Comments

To Cameo of not to Cameo... Ondanks de vele mooie dingen die anderen er mee maken heb ik het bewust altijd genegeerd. Zelfs nooit geïnformeerd naar prijzen of wat dan ook. Tot nu... Ik ben gezwicht. Een aanbod dat ik moeilijk zomaar kon laten liggen dus we hebben een nieuwe aanwinst :)

Ik heb eerst wat geyoutubed. Het leek precies toch allemaal niet zo evident. Handleidingen lees ik wel degelijk, dus nu ook. Oke, we beginnen eraan. Eens geïnstalleerd heb ik toch wel 1,5 uur zitten zoeken hoe dat allemaal in elkaar zat. Precies overaanbod aan opties en ik wist echt niet waar te beginnen.

Ik testte eerst met gewoon papier en Mayke haar naam. De letters heb ik laten "ineensmelten" en dat was goed gelukt. Het wekte al een lach op mijn gezicht :) Enkel dat papier van de mat krijgen, dat was iets anders. Want vertrouw me, dat plakt zéér goed!

Toen wou ik toch nog eens met iets anders proberen en nam een rol zwarte kleeffolie, soort vinyl denk ik. Ik gebruikte een bestaand patroontje en keek vol verwondering naar de Cameo terwijl die alles uitsneed. Wonderbaarlijk de technologie!

Nu het prutswerk, dat op mijn machine plakken. Met mijn tornmesje duwde ik de kleine lettertjes uit tegen de machine. En voorzichtig de rest er af trekken.

Et voila, mijn machine is officieel "PIMPED" :)


Op naar een volgend project!

You Might Also Like

2 opmerkingen:

  1. Wauw! Hoe cool is dat niet zeg?!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel cool!! Als ik dit zie, begin ik toch ook weer te dromen van een cameo, hoewel ik tot nu toe ook deed zoals jij: negeren...

    BeantwoordenVerwijderen