In love with lotta

22:24 Evi De Mey 0 Comments

Compagnie M, een begrip geworden in de naaigroepjes. En ik kon natuurlijk niet achter blijven :)

Vroeger droeg ik vaak rokjes maar ofwel waren ze te lang, ofwel was de taille toch wat te ruim. Kortom altijd wel iets waardoor ik echt rokjes-madam af was. Steeds greep ik naar kleedjes. Time for a change nu. Het lotta skirt patroon zag er best wel leuk uit. Laten we het een kans geven.

Alles geprint en een avond geplakt (back to basics noemen ze dat ;) )

Nu nog een stofje kiezen. Timeless treasures heeft altijd wel leuke prints. Deze winter waren de Chickadees een hit. Ik had zowel de gewone versie als de Chickadees in the snow gekocht. Eigenlijk met de intentie om er iets voor Mayke mee te maken. Bij het zoeken in de stoffenkast achter een stofje voor de Lottan keken de kleine vogeltjes toch eens naar me. Hard getwijfeld of dit niet té was voor een 'bijna 30-jarige' maarja, klinkt het niet dan botst het maar.

Wat betreft het patroon van Compagnie M... Een zaligheid om mee te werken. Uitgebreid en duidelijk. Deze staat ineens op mijn top 3!

Ik vind hem best geslaagd. De chickadees hebben alvast een leuke kerst mee gevierd :)




You Might Also Like

0 reacties: