Swapperdeswap!

12:31 Evi De Mey 0 Comments

We deden ook eens mee aan iets. Het idee sprak me wel aan. Je schrijft je in, alle namen worden elektronisch via Lootjestrekken geloot en je krijgt een naam waar je een cadeautje moet voor voorzien. Er wordt een budget opgelegd waar je je ongeveer moet aan houden.

In spanning opende ik mijn e-mail en zag de naam staan. O jee, dat was de oppernaaister herself! Ik had al vaak creaties gezien waarvan ik dacht "verdikke dat is mooi gemaakt". En alsof dat nog niet genoeg druk betekende, was een extra voorwaarde dat het pakketje voor je swap minstens 1 zelfgemaakt cadeau moest bevatten. Lap!

Hoge verwachtingen werden gecreëerd. Wat kan ik naaien?

Er werd een tripje naar Maastricht gepland. Wonder boven wonder had ik eens een dagje vrij op een vrijdag. Halleluja! Gewapend met trolley trok ik samen met mijn man en schoonouders eropuit. Ik vond de perfecte stof.

We snuffelden wat op internet en vonden een leuk patroon voor een toilettasje. Met dank aan Handmade Mieke (http://handmade-mieke.blogspot.be/2014/02/handleiding-toilettasje-volgens.html)


Zie hier het resultaat. De tekening zou Karl Lagerfeld zijn. Allee, dat hebben ze mij toch wijsgemaakt tenminste :)


Voor mijn 2e zelfgemaakte item vond ik het idee terug via Pinterest. Een wattenschijfjeshouder. Ik vond hem best wel leuk! En dat gemaakt van een lege doos Pringles.


Ik kocht nog enkele kleine spulletjes waar je kids altijd blij mee maakt.

En kreeg na het openen als verlossend antwoord van mijn Swapje dat het een voltreffer was.

En ook ik kreeg een pakje...


Spannend...


Super, een MAXI-dekentje en cactusjes die al veel dienst hebben gedaan :)



Mission accomplished!

You Might Also Like

0 reacties: